sobota, 25 lutego 2012

Garnier BB cream Beauty Balm Perfector

 
Garnier BB krem 02 light



W polskich sklepach pojawiła się nowość - BB cream od Garniera. Bardzo ucieszyła mnie ta kosmetyczna nowinka i gdy zobaczyłam, że krem pojawił się w Rossmannie skusiłam się na zakup. Bez promocji BB krem kosztuje 19,90zł, więc cena nie jest wygórowana. Produkt znajduje się w praktycznej plastikowej tubce o pojemności 50ml. Z BB kremami miałam już wcześniej do czynienia ( a konkretnie z firmą Misha), ale nie zachwyciły mnie ze względu na swój sino-różowy odcień.
Co obiecuje producent:
  • nawilżenie 24h
  • wyrównanie kolorytu
  • ukrycie niedoskonałości
  • rozświetlenie 
  • ochronę UVA/UVB (SPF 15)
Krem dostępny jest w dwóch kolorach. Wybrałam ten przeznaczony do cery jasnej i muszę stwierdzić, że jasny raczej nie jest i dla bardzo bladolicych na pewno będzie za ciemny. Na zdjęciach porównałam BB Garniera z BB Missha w kolorze 21 light beige.

BB krem Garnier odcień 02 cera jasna

Od lewej BB cream Missha 21 light beige i BB krem Garner 02 cera jasna

 Konsystencja kremu jest treściwa, ale rozprowadza się dobrze. Po nałożeniu krem pozostawia uczucie nawilżenia i daje efekt wypoczętej twarzy bez efektu maski. Efekt zbliżony bardziej do kremów koloryzujących niż do podkładu. Mam cerę suchą i BB wchłania się długo, pozostawiając lekko tłustą warstwę na twarzy. Trwałość niska. Krem nie wytrzymuje 8 godzinnego dnia pracy i znika z twarzy po kilku godzinach (nie używałam pudru). Według mnie kryje bardzo słabo. Owszem, ujednolica koloryt ale niedoskonałości nie zamaskuje. Czy polecam? Tak, jeśli chcesz uzyskać efekt make up no make up, masz suchą skórę bez potrzeby większego krycia. Nie, jeśli masz skórę ze skłonnością do świecenia się, oczekujesz trwałego makijażu, który przetrwa cały dzień i ukryje niedoskonałości skóry. Myślę, że u mnie BB sprawdzi się najlepiej w ciepłe dni, kiedy nie lubię nakładać ciężkich podkładów. Na razie wyląduje w szufladzie i poczeka na swoją kolej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz