sobota, 12 maja 2012

Małe kosmetyczne zakupy - Sampar, Lauder, Korres, Rimmel, Maybelline

Ostatni tydzień obfitował w kosmetyczne zakupy. Zdecydowanie muszę przestać przeglądać urodowe fora i oglądać filmiki na youtube, bo za dużo mnie kusi ;) Poniżej owego kuszenia efekty ;)

Zestaw Sampar Sun in a Kit. Produkt ciekawostka. Skusiła mnie wizja opalonej skóry pełnej blasku jak po powrocie z wakacji ;p Producent obiecuje uzyskanie delikatnej opalenizny, bez zastosowania substancji samoopalających i udziału słońca. Pod wpływem substancji aktywnych, nasza skóra ma być pobudzona do produkcji melaniny. Cuda jakieś. W skład zestawu (kupiony w Sephorze, 159zł) wchodzi krem do twarzy 3 Day Weekend 50ml i balsam 3 Day Weekend Body do ciała 120ml. Krem ma żelową, konsystencję i bardzo przyjemny zapach. Stosuję od trzech dni. Na razie efektów nie zarejestrowałam.
Sampar Sun in a Kit

Mini zakupy w Rossmanie. Pomadka Rimmel Hydra Renew w kolorze Nude Delight (nr 700). Bardzo przypadła mi do gustu. Ma kremową konsystencję i ładny kolor, który pasuje do mojej jasnej karnacji. Opakowanie też cieszy oko. Porządna jakość za przystępną cenę.
Zakupiłam też tusz Maybelline Colossal Volum'. Dobry tusz ale trochę się rozmazuje, więc będę szukała dalej tego jedynego.


Rimmel Hydra Renew Nude Delight 700
Ostatnia porcja to zakupy na strawberrynet. Zakupiłam trio masełek do ust Korres w kolorze Pomegranate, Wild Rose i Jasmin Na razie testowałam tylko Pomegranate i jestem zadowolona z zakupu. Ładnie pachnie, zmiękcza usta i nadaje ładny różowy kolor. Nie jest to intensywna pielęgnacja, ale od tego mam Carmex. Ostatnim zakupem jest sypki puder mineralny Estee Lauder Double Wear Mineral Rich Loose Powder Makeup w kolorze 2.0. Kupiony w śmiesznej cenie 61zł. Z tego co zauważyłam jest dostępny tylko w USA. Planuję napisać osobny post na temat tego pudru.

2 komentarze:

  1. dalej używasz produktów sampar?? czy widać już efekty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyraziłam swoją opinię w osobnej notce :)
      http://soulieblog.blogspot.com/2012/05/sampar-sun-in-kit-i-efekty-raczej-ich.html
      W skrócie: nie polecam.

      Usuń